donderdag, april 12, 2007

constantine in de ochtend


constantine
Originally uploaded by Poortje.
Eind 2005 bezocht ik Algerije. Op zoek naar mooie fotomomenten stond ik een dag vroeg op om het wakker worden van Constantine, in het Oosten van Algerije, vast te leggen. Vele foto's genomen waaronder bijgaande foto van een tegen een rivierkloof geplakte stadswijk. De foto zette ik, samen met vele anderen van het fotogenieke en vriendelijke land, op mijn flickr website. Ik werd benaderd door een engineering bedrijf, genaamd Dargroup. Zij waren bezig met een dam in Constantine en wilden mijn foto graag als promotiemateriaal gebruiken. Geheel kosteloos heb ik ze gebruik van mijn foto toegestaan met het verzoek mij een exemplaar van de brochure met mijn foto toe te doen komen. Sindsdien niet meer aan gedacht, tot vandaag Algerije helaas weer vervelend in het nieuws kwam met twee bomaanslagen met vele slachtoffers. Op de website van het bedrijf staat inmiddels mijn foto. Of er een brochure is verschenen weet ik niet. Ik heb ze inmiddels een mailtje verstuurd om daarachter te komen. Ben toch wel een beetje trots. Mooie foto. Hopen dat de onrust in Algerije niet doorzet.

Geen opmerkingen:

test