donderdag, februari 16, 2006

Hier woont 'ie nou

Het is even druk geweest aan het thuisfront, en daarom wat rustiger op "Schitterend". Ik heb de afgelopen dagen gewerkt, uiteraard, en 's avonds telkens genoten van mijn ouders op bezoek in Den Haag. Lekker eten voor de buis, met het bord op schoot kijken naar Turijn, gisteren ook nog met Risma en Sandrijn. Tegelijkertijd hebben we nog wat kluszaken in huis aangepakt, zodat ik nu mijn kleding eens normaal kan opbergen en de gordijnen dicht kan doen. Tegelijkertijd afscheid genomen van vuilniszakken vol oude kleren. Vandaag nog wat schilderijen opgehangen, alles gaat hier in etappes. Lekker huiselijk dus, en vandaag geniet ik even van mijn opgeruimde huis. Het huis dat strategisch ligt tussen station en Binnenhof, op een steenworp afstand van Orange. Perfect.

Vandaag een bronzen medaille gewonnen door de mannen-achtervolgers op de schaats. Had wellicht goud kunnen zijn als Sven niet omhoog was gaan kijken. Ik vermoed dat hij dit deed op aandrang van GJ Droge, die gister bij Café Torino zei dat schaatsen geen TV sport is: je kunt de gezichten namelijk niet zien. Nooit luisteren naar GJ Droge dus. Niet getreurd, nog volop kansen de komende dagen.

En daar is d'n Do op de MSN, de vraag is, gaan we een biertje doen in de stad?

Groeten dus,

Dieter.

Geen opmerkingen:

test