woensdag, februari 22, 2006

Bremze!

Geen hockey vanavond, Heren IV Groen Geel, met een selectie van bijna 20 man, kon slechts 3 man op de been krijgen. Jammer. Het alternatief was echter aantrekkelijk. Te voet op weg naar huis van mijn werk kwam ik langs Café Rembrand waar ik nog net de laatste twee ritten van de 1.500 meter dames kon meepikken, en dus een bronzen medaille. Geheel toevallig kwam ik mijn kleine broertje daar tegen, en later kwam ook Risma rechtstreeks uit de trein een biertje meedrinken. Mooi om te zien/horen dat Harry zo van zijn verjaardag had genoten, twee weken geleden. Jammer dat hij recent beboet is omdat hij te laat is opengebleven (na half twee). Succes Harry.

Via Piet Patat, waar we een lesje produktkennis kregen (onder andere verschil tussen viandel, grove frikandel, frikandel en kipfrikandel), naar de Korte Houtstraat. Aan de gezonde maaltijd zag ik in de hoek van de kamer deze (zie foto) mooie Volkl P50's ski's staan. Sandrijn gaat eind van de week op wintersport, La Rosiere, waar afgelopen week nog 1/2 meter sneeuw gevallen is. Uiteraard pure jaloezie bij mij.

Tenslotte nog even de Haagse Stemwijzer op internet gedaan. De gemeentelijke verkiezingen komen eraan en in de gemeentelijke politiek had ik mij tot op heden weinig verdiept. De wijzer sloeg vrij rood uit, dieper dan ik verwacht had. Nog maar eens aanzien dus. Auf wiedersehen.

Geen opmerkingen:

test