dinsdag, maart 14, 2006

unfinished work


unfinished work
Originally uploaded by Poortje.

Het afwassen ben ik zat, tijd voor een vaatwasmachien. Gemak dient de mens immers. Het leek een fluitje van een cent, maar na een uurtje klussen en slopen ziet het er niet zo goed meer uit. Dit kastje moet namelijk shiften maar omdat het laminaat door de vorige huurder gelegd is bovenop een hoogpolig tapijtje, krijg ik dat kl*$#$% kastje er niet uit. De minst drastische alternatieven zijn nu uitgeput (dom duwen en wrikken, aanrechtblad eraf proberen te halen, hardop bidden tot de Almachtige Klusjesman), ik voorzie dat ik met decoupeerzaag een stukje laminaat moet opofferen voor het goede doel. Maar dat zal voor of tijdens dit weekend helaas niet meer gebeuren. Tenzij mijn vader er heil in ziet? Any other suggestions?

Geen opmerkingen:

test