donderdag, maart 09, 2006

mama africa

Het stof van de gemeentelijke verkiezingen is weer neergedwarreld, de VVD heeft een nieuw fractievoorzitter, de AEX lijkt zich te herstellen van de daling van de afgelopen dagen, en de electronicabeurs CEBIT heeft bezit genomen van Hannover (ik ga er a.s. maandag even kijken naar de laatste technische snufjes in de hoop ook wat te begrijpen van de nieuwe business modellen van echte entrepreneurs).

Vandaag heerlijk gegeten, en Chianti Classico gedronken, met good friends Marije en Bennie bij Da Enzo in de Haagse Valeriusstraat. Straciatella vooraf (een soep met geklutst ei, niet te verwarren met het bekende ijs), gevolgd door een stukje kalfsvlees. Het was erg gezellig, gepraat over reizen, een gemeenschappelijke hobby, Groningen, en ook een plukje werkerlebnissen. Uit de driehoek marketing - HR - finance kan ik altijd weer veel leren. Bovendien werd ik getracteerd op het eten, en kreeg ik nog een mooi boek voor mijn verzameling kookboeken. Naast 'Algerijns Koken uit de Koran' prijkt vanaf vanavond in de boekenkast 'Koken in Afrika', een receptenboek met verhalen. Muchas gracias! Lekker afgesloten met wat limoncellos van het huis, een sigaartje en uitbuiken. Nog net de bus gehaald dankzij Bennie die met gevaar voor eigen leven voor lijn 24 sprong. De eerste keer dat ik de bus heb zien stoppen in Den Haag, laudi.

Morgen de laatste dag van Jan, een collega op werk. De Telecom heeft een hoge doorloopsnelheid, hij verlaat het bedrijf na iets meer dan 2 jaar. Maar gaat wel voor zichzelf beginnen, deze entrepreneur. Dus: lunchen bij de Chinees.

Geen opmerkingen:

test