zondag, maart 12, 2006

rare jongens...


rare jongens
Originally uploaded by Poortje.

...deze fruitsoorten, ik ben inmiddels ook vergeten hoe ze heten, de rechter is geloof ik Duivelsfruit o.i.d. Voor het goede antwoord op de linker volgt een eervolle vermelding op Schitterend.

Lekker gegeten gisteren, en met een half oog lopen zappen tussen de finale van Idols, Arnold Schwarzenegger, Wegmisbruikers en nog wat andere zaterdagavondrommel. Gaap.

Helaas ging vanochtend het hockey niet door: om 09.30 was de 'Blauwe Weide' van HGC nog enigszins bevroren en vonden de jongetjes van Rijswijk II dat het te gevaarlijk was om te spelen. Jammer, het was echt schitterend weer en lekker fris, wat een perfect combinatie met mijn fysieke mogelijkheden en beperkingen oplevert normaal gesproken. En zo werd de tweede helft van het hockeyseizoen een weekje uitgesteld. En kon iedereen weer naar huis voor een kleine siesta.

Gaf me wel de mogelijkheid wat achterstallig onderhoud in huis te herstellen en een hotelletje (hostel eigenlijk) te boeken voor het tripje volgend weekend naar Krakow met Bennie. We hebben knap getimed: het enige weekend dat er geen festivals zijn, mogen we lekker onszelf vermaken. Prima, ik heb er zin an.

Geen opmerkingen:

test