zaterdag, maart 25, 2006

City Pier City op het Lange Voorhout


DSC_2513
Originally uploaded by Poortje.

Heerlijk weer. Na het retourtje Zocherstraat, erg leuk om de kleine familie Weijers bij elkaar te zien, direct de stad ingelopen met de Nikon. Als Hagenaar mag je niet ontbreken achter de dranghekken bij de jaarlijkse CPC-loop. De sfeer was goed op het mooiste plein van Nederland. De Lente zorgde voor schitterende kleuren, terwijl de meesten oog hadden voor sportieve vrienden en familie die de 2 1/2,5 10 km of halve marathon liepen. Een aantal Orange collega's zag ik ook nog langs joggen, maar sportfotografie is helaas niet zo eenvoudig: ik heb er geen scherpe foto's van. Verder veel bekenden, waaronder kleine broertje, Maurits en de Messerschmidts.

In huis wat foto's geframed, waaronder een uitvergroting van een Krakowse brandweerauto. Vanavond de laatste foto's nog via Internet laten afdrukken bij de HEMA.nl voor "het Korte Houtstraat fotoproject" waar ik geregeld mee bezig ben geweest de afgelopen tijd. Ik hoop dat Risma en Sandrijn het mooi vinden, en de sfeer van dat mooie straatje mooi gevangen is in mijn negen fotootjes.

Vanavond nog een biertje drinken in de stad, denk ik, als er nog iemand beschikbaar is tenminste. Ik heb vandaag enigszins afgehaakt bij het dispuut: de kandidaat-leden zijn op bezoek in A'dam, de laatste stappen richting inauguratieweekend. Had even geen zin in paintball. Probeer wel nog in te haken op de inauguratie.

Do widzenia!

Geen opmerkingen:

test