zaterdag, oktober 13, 2007

Medium Markt


subtle
Originally uploaded by Poortje.
Het Media Markt concept is vrij succesvol. De exacte (winst) cijfers ken ik niet, maar de jarenlange geografische expansie en de aggressieve mediacampagnes hebben voor een enorme naamsbekendheid gezorgd, en steevast overvolle winkels. Ik kom er ook, maar niet graag, want ondanks het succes vind ik het een zeer gemiddelde winkel: de prijzen zijn niet zeer scherp, het personeel over het algemeen onder de maat. Vandaag sneed ik mij in de Medium Markt in Den Haag Centrum aan een ventilator ('laatste model'): het knopje om de ventilator in hoogte te verstellen was afgebroken, en was daardoor veranderd in een scherp mesje. De bloed spoot eruit;) De verkoper aan wie ik dit meldde had een vlijmscherp antwoord: "dIt is niet mijn afdeling". Heerlijk antwoord.

Geen opmerkingen:

test