woensdag, oktober 03, 2007

Barr goed weer..

...wordt het wat mij betreft de komende 5 dagen. Morgenavond vertek ik vanaf Schiphol, met de auto, met studiemaatjes naar la Douce France waar ik eerder deze zomer nog verregend was en van ellende in de Ibis Periferie van Parijs terechtgekomen (wat overigens weer een erg mooie dag in Parijs opleverde, dus niet geklaagd). Dus I cross my fingers voor op zijn minst een paar dagen zonder neerslag. We gaan naar Barr, waar, net als overal, de wijnfeesten beginnen. Het concept is aantrekkelijk: aan het begin van de avond kope men een voor de gelegenheid gegraveerd wijnglas voor een luttel bedrag. Men late deze vervolgens door enthousiaste boeren vullen met hun eigen produkt, men lege in bijzijn van vrienden en nieuw-gemaakte vrienden het glas, en herhale dit procédé vervolgens de rest van de avond. Ik heb ervaring in Trier, ik meen dat dat met Sekt was, sterk spul, dus heb er zin in.

thx to the one making the pic of Barr

Geen opmerkingen:

test