zondag, juni 03, 2007

sate...


sate
Originally uploaded by Poortje.
...en die was eeeerg lekker. Dat kan ook niet anders bij de 1/8 of 1/4 Indonesiers waar we de zondagavondverjaardag vierden in het Statenkwartier, in het zonnetje, op slippers. Heerlijk. En schitterende foto's gemaakt door F met mijn nieuwe Nikon lens. Kan ik helaas niet posten ivm privacy van de mensen die erop staan: Oom overheid hoeft tenslotte niet alles te weten;) Perfect einde dus van een mooie dag die om 0800 begon in de Prinsenhof op de crosstrainer. Koffie met JE, die binnen korte tijd vader gaat worden. Twee pannen ingebrand (olie, aardappels, zout) op het balkonnetje met het industriekomfoort. En donorschap staat blijkbaar weer op de agenda (de vrijdagavond-BNN-hype gemist door die andere hype: een potje poker). Morgen weer aan de slag.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Dieter!
Ik ben blij dat je de foto's mooi vindt :)! Zou je er misschien een paar kunnen mailen (vooral van familie, no offense ;)).

Mijn emailadres: fredje_h@hotmail.com (je snapt: dat emailadres is ooit bedacht door frank :S)

Thanks alvast!

Anoniem zei

hoi Fred2,
ik brand een cd'tje voor Bennie, kun je bij hem uitoeken, ok?
groeten,
dieter

Anoniem zei

Helemaal top! Dankjewel :)

Fré

test