zaterdag, juni 30, 2007

CO2 uitstoot en Greenseat

We komen er niet meer onderuit. Al Gore's film heb ik weliswaar niet gezien maar een eventuele opwarming van de aarde lijkt toch wat negatieve gevolgen her en der te hebben. Als regelmatige vliegreiziger, privé en werk, draag ik onvermijdelijk bij aan de uitstoot van broeikasgassen. Mijn werkgever compenseert deze uitstoot voor mijn werkgerelateerde vluchten in de vorm van CO2-certificaten, ik doe vanaf vandaag hetzelfde voor mijn privé-tripjes. De kosten zijn erg te overzien (onder 20 Euro in totaal voor retourtjes dit jaar naar Madrid, Edinburg en Hanburg), dat mag geen belemmering zijn. En wanneer het hele broeikaseffect niet blijkt te bestaan is er toch een aantal mooie groene bossen verrezen/bewaard gebleven over de hele aarde. De site die ik gebruikt heb om dit te bewerkstelligen is: http://www.greenseat.nl/nl/boekmod-pag1_dotnet.asp.

1 opmerking:

Anoniem zei

Goed zo! Via www.klimaatneutraal.nl kun je zelfs je hele (priv'e) leven klimaat neutraal doen!

Over 10 jaar maar eens een wandeling maken in een van die bossen.

Groet
Bart

test