zondag, juli 30, 2006

veertarieven


veertarieven
Originally uploaded by Poortje.

geen geld, een ritje over de nieuwe waterweg (geloof ik) van rozenburg naar maassluis voor EUR 3,50. Had begin van de avond wat foto's geschoten onder Rotterdam voor een projectje en belandde bij de pont. Altijd leuk even het water op.

Daarna terug naar Den Haag voor een BBQ bij Karst. In Den Haag Zuid raakte ik wederom het spoor een klein beetje bijster, ik kom daar vrijwel nooit. Karst was jarig geweest en had een nieuw huis: tuintje, bubbelbadje, dakterrasje, goed voor elkaar. De helft van hockeyteam Heren 4 was er, de andere helft scheen zich voor te bereiden op de Heren 4 Golf Cup van morgen in Nijmegen. Er is hard getraind afgelopen dagen met de putters en de Houten 7 en de meesten gingen een uurtje vroeger naar bed scheen. Ik moet morgen helaas afhaken;). Ik heb het fel begeerde GolfVaardigheidsBewijs immers niet.

Hoorde wel dat we dinsdag selectie zouden moeten spelen, we zullen zien hoe dat afloopt want we zijn tenslotte 'maar' Heren 4 en niet het eerste. Nog ff met Daan de laatste fotolenzen besproken: hij had een nieuwe Canon 25-105 of zoiets gekocht met beeldstabilisatie. Een mooie lens, voor een dito prijs. Ben benieuwd zijn foto's eens te zien.

Geen opmerkingen:

test