zaterdag, juli 01, 2006

Telfort actie, lekker goedkoop


Telfort actie, lekker goedkoop
Originally uploaded by Poortje.

Zaterdagochtend. Na het kappertje bij AB, mijn ontbijtje bij Lebkov en de Megastores op zoek naar fotowissellijsten (wat zijn er ongelofelijk veel lelijke lijsten) fietste ik terug naar de stad. En zag ik deze rij. Er schijnt een heeeel goede aanbieding te zijn. Mooi om te zien, het is toch een succesvol merk geworden, kijken hoe lang Telfort management dat vol kan houden onder de grote groene kpn-vlag. Mijn voormalig manager heeft zijn baan als CFO van Telfort recent opgezegd, en gaat zijn heil zoeken in Griekenland. Ook mobiel uiteraard.

Straks bruiloft Lems in Amsterdam, in het Tropenmuseum, ook interessant voor mij om daar wat van de collectie te zien ter voorbereiding op de toekomst. Daarna lekker naar Zierikzee voor een avondje en dagje Deltaweek.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

goedkope fotolijst om Van Gogh?

je andere voormalige manager

Anoniem zei

koopje idd

test