zondag, maart 04, 2007

na een uitgebreide medische check-up


Fitness Testing 003
Originally uploaded by piccadilly19732000.
ben ook ik toegelaten tot Fitness Center Prinsenhof, boven het NH-hotel in de Beatrixkwartier. Besloten om op sportieve wijze, en zonder vrijwillige uithongering, maar wat aan het gewicht te doen (103.5 kilo is echt teveel). Uitkijkend over het lege spoor van de randstadrail draai ik nu daar dus mijn rondjes op de fiets en verbrand ik mijn calorieën op de cross-trainer. Zo ook op deze zondagmiddag. Twee uur gewichten wegduwen. Als kers op de appelmoes kon ik vervolgens 's middags nog een partijtje meespelen met Veteranen Klein Zwitserland B (ik ben inmiddels speelgerechtigd in deze oude mannen klasse). 6-0 gewonnen, drie keer gescoord. Lig nu achter de computer deze post te schrijven want lopen gaat niet meer.

Geen opmerkingen:

test