zondag, maart 04, 2007

Hij staat er nog

De voorbereidingen voor de sloop van mijn overburen zijn echter in volle gang gezet door de voortvarende gemeente: de noodzakelijke vergunningen zijn rond en Den Haag wil zo snel mogelijk het pand tegen de vlakte werken om de bouw van nieuwe ministeries en woontorens op deze A1 lokatie in de Haagse binnenstad te kunnen starten. Alle inwoners hebben brieven gekregen waarin vermeld een uiterste verhuisdatum. Momenteel verhuizen mijn merendeels anti-krakende overburen in een gestaag tempo van vier per dag. Over enkele weken kijk ik in de avond uit op een dood gebouw. Geen prettig vooruitzicht maar van de op handen zijnde sloop van dit enorme gebouw recht tegenover me verwacht ik ook niet veel toegevoegde woonwaarde voor mezelf. We shall see.

Geen opmerkingen:

test