maandag, januari 15, 2007

Orange Beaten


Orange Boat
Originally uploaded by David Wulff.
Het weekend is mijn amateur fotostudiosetje afgeleverd. Gelukkig waren de buren thuis, zodat ik nog diezelfde zaterdagavond een opstelling kon maken van de lampen, de softbox en het parapluutje. Vandaag kwam gelukkig, wederom met dank aan de buren, het infraroodapparaatje aan waarmee de flitsers geactiveerd worden, gelijktijdig, vanaf mijn fotocamera. Ik was er graag mee aan de slag gegaan vandaag maar had beloofd een balletje te hockeyen met Orange, u weet wel, mijn oude werkgever. Helaas verloren van mijn andere oude werkgever Ministerie van Verkeer en Waterstaat (ik werd zelfs nog herkend na 10 jaar). En dat ondanks mijn twee goals plus een assist en ondanks het invallen van mijn Heren IV aanvoerder Tieske. Ook goed om nog eens de helft van datzelfde heren IV daar te zien, Allon, Koekoek, Dirk en Charles. Dat belooft in ieder geval afgetrainde lichamen na de winterstop.

1 opmerking:

Anoniem zei

heb weer met plezier je blog gelezen Deetor je moet maar gauw vertellen over je studio en wat je van plan bent. wist je dat je hele mooie vrouwen bloot in huis krijgt als je zegt dat je fotograaf bent ? de invulling daarvan is geheel aan jou :-)
Hoe gaat het met de voornemens ?
Cheers, Wimmie

test