woensdag, december 06, 2006

My very first SLR camera...Nikon D50


My very first SLR camera...Nikon D50
Originally uploaded by y_roc30.

De postbus van vandaag bevatte, naast de nrc next die ik in de ochtend weer gemist had, goed nieuws.

1. Mijn espressovoorraad kan weer op sterkte gebracht worden met de nieuwe Nespressos. Zelf nog af te halen bij het postkantoor want bezorging in de avonduren zit er nog steeds niet in helaas. Dus weest weer welkom voor een bakje troost aan de Turfmarkt.
2. Mijn inschrijving voor de digitale fotografiecursus, voor de gevorderde uiteraard;), is bevestigd. Vanaf begin februari 16 weken lang een hele donderdagavond in de weer met mijn Nikon, alle lenzen, statieven en andere gadgets die ik inmiddels heb aangeschaft. Plus als bonus nog eens een gehele werkdag cursus, voor wat praktijkwerk overdag vermoed ik. Ik heb er in ieder geval ERG veel zin in.

bijgaande foto: met dank aan een andere foto enthousiasteling

Geen opmerkingen:

test