zondag, december 18, 2005

Groen Geel IV wint weer


Groen Geel IV wint weer
Originally uploaded by Poortje.
En inderdaad, zondagmiddag nog even de groen-gele mannen aanmoedigen in de Piet Vinkhal te Ypenburg. Zelf doe ik nog steeds niet mee, wil even de hamstring sparen voor het echte seizoen (buiten). In ieder geval twee maal winst, waarvan één enigszins onverdiend. Wel wat leuke foto's gemaakt. De keeper van de tegenpartij gaf mij terstond zijn kaartje met e-mail adres. Is dit wellicht handel?

Nog even over de locatie: ongelofelijk maar waar, mijn insider bij de gemeente Den Haag wist mij te melden dat over een aantal jaren in Leidschenveen/Ypenburg richting de 50.000 mensen zullen wonen. Tot 2008 zullen circa 11.000 nieuwe woningen komen op een totaaloppervlak van zo’n 600 hectaren. Er verrijst daadwerkelijk een centrum met allerlei faciliteiten etc. Waar komen al die mensen vandaan, trekken ze weg uit de stad? Lekker rustig, overigens worden mijn overburen pas 'in de loop van 2007' geacht hun spullen in te pakken. Leve de Zwarte Madonna.

Blik op de beurs voor de één-na-laatste week van 2005:
-Ik heb nog calls 440 februari, normaal gesproken zal de beurs dus gaan dalen.
-Echter, een goede contra-indicator heeft het gelijk zo nu en dan aan zijn zijde, omdat zijn contra-indicerend vermogen door vermetele beleggers gebruikt zou kunnen worden om ritjes te maken in de juiste richting
-dus AEX morgen +.34%. Eind van de week t.o.v. eind week 50 +.22%

Meel en water zitten in de machine, morgen 07.15 weer vers brood. En genieten van mijn part-time vrije dag;)

Welterusten

Geen opmerkingen:

test