vrijdag, december 23, 2005

Babylon


Babylon
Originally uploaded by Poortje.
Prima drinken


Een mooie afsluiting van het dispuutsjaar der G.H.D. Babylon in Groningen. Met een grote groep, zo'n 35 man, een diner gehad in de Oosterstraat. Veel senioren, waaronder 3 kersverse die hun Liber Amicorum en horloge in ontvangst namen, op waardige wijze voorzien van de juiste woorden van de Prees. Ook het oprichtingslied zorgde traditioneel voor de nodige onduidelijkheid maar met een beetje hulp van Rinze toch soepel ontweken. Erg mooi om te zien dat het dispuut, waar ik mede-oprichter van ben, ook na 12/13 jaar nog volop leeft. En dat leden en senioren samen hun eigen feestjes kunnen vieren. Bij de links vind je de url van de GHD. Voor meer foto's van het diner, klik hier. Ietwat korrelig en met een artistiek stukje beweging, ik ben niet zo'n fan van mijn standaard Nikkon flitser bij het fotograferen van mensen in het donker. Maar met een ouderwetse hanglamp en wat drinkende Babyloniërs kom je een heel end, een paar mooie foto's door Jelle geschoten.

Aansluitend de traditionele Kerstschuit op de Kroeg, een beetje mat eerlijk gezegd. In mijn herinnering was het altijd over de hoofden lopen op die avond, en niet alleen in de Schuit. Ik zal wel oud worden. En inderdaad, rond een uur of 05.00 was het wel mooi geweest en lekker terug gelopen door de Stad naar het Zuderdaip en Martinihotel, formerly known as Weeva (Wonen En Eten Voor Allen).

Early rise and shine rond 10.00, daarna met Klaassie en Do in de A3 weer terug naar Den Haag, ik heb mijn kilometers weer gemaakt. Morgen naar Rosmalen voor de Kerst.

Ik wens iedereen prettige kerstdagen.

Geen opmerkingen:

test