woensdag, mei 09, 2007

Oslo?


Lighthouse
Originally uploaded by mediocre.
De zoekterm 'Oslo' op de fotowebsite flickr.com, waar ook veel van mijn foto's staan, leverde bijgaand plaatje op. Ik heb geen idee of deze vuurtoren daadwerkelijk in/voor/bij Oslo (Noorwegen) staat. Maar het plaatje klopt wel met mijn mijn perceptie van het mooie, hippige stadje. Moest er net aan denken bij een borrel ter gelegenheid van het afscheid van 1 van mijn oud-collegae bij Orange op het strand bij strandclub Billabong. Van het oude team heeft iedereen inmiddels zijn vleugels uitgeslagen in Nederland .Met uitzondering van 1 die, inderdaad, richting Oslo gaat. Niet slecht.

--------
nice picture from 'mediocre'
--------

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mmmm, nog niet gezien, maar ga hem zekers zoeken!

Anoniem zei

ben benieuwd
gr
dieter

test