maandag, juni 05, 2006

CHISSEY EN MORVAN


DSC_3263
Originally uploaded by Poortje.

Vive La France. Sinds lange tijd weer eens een paar dagen in Frankrijk geweest. Erg genoten, een weekendje met Frank en Martin in het superhuisje van Annemarie, in een klein plaatsje in de Morvan, niet heel ver van Beaune. Bij het schrijven van een persoonlijk dankwoord in het gastenboek voelde ik me 'als bij Rik Felderhof'.

Drie dagen mooi weer, niet te warm, droog. De raclette, de BBQ en het eten van de Logis de France in het nabijgelegen dorp smaakten prima. Het gras is gemaaid, totdat de benzine van de motormaaier op was; het aanmaakhout is gehakt voor het komende halve jaar. Mooie muziek geluisterd, Jaren '80 en, hoe kan het ook anders, 'Vive La France 1 tot en met 5'. En alles op vinyl!

Vanochtend vroeg weer met de Danone express richting Nederland gereden, om 14.00 weer in La Haye. Ergens in een wegrestaurant opgepikt dat Jong Nederland het EK gewonnen heeft. In en rond het huisje was geen/nauwelijks GSM-dekking. Erg onrustig;).

Morgen een bijzondere dag, ik begin mijn nieuwe baan als investment officer bij de Africa directie van de FMO (Financieringsmaatschappij voor ontwikkelingslanden, zie ook de links). Een beetje valse start, de eerste twee dagen van het contract al vrij genomen. Ik heb er echter erg veel zin in, een nieuwe start in een nieuwe richting. Salut!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Aparte golfbaan en vreemde golfhouding. Toch wel vreemd dat je nu wel gaat golfen met je andere vrienden.
RK

Anoniem zei

zo te zien een goedkope stok van strokeplay.nl

test