zondag, januari 08, 2006

zondagavond Nikon gefröbel


zelfportretje met nieuwe flits
Originally uploaded by Poortje.
Het weekend zit er weer bijna op. Effe achter de compu voor een korte terugblik en voor een beknopte verwachting van wat de tweede week van 2006 gaat brengen.

Vrijdagavond 'afscheid genomen' van Coen. Coen heeft de afgelopen 4 jaar voor mij, mijn vrienden en vele anderen de biertjes getapt in mijn favoriete (eet-)café van Den Haag, de Sien (Antonie Heinsiusstraat 39). Zijn laatste werkdag was 1 januari, en sinds afgelopen donderdag reist hij dagelijks op en neer naar de moeder der mainpoorten, onze nationale trots Schiphol. Daar leert hij hoe hij Schiphol nog veiliger zal maken. Ik hoop hem binnenkort naast de detectiepoortjes aan te mogen treffen (met beveiligingssnor). Ook Froukje gaat helaas weg, zij het tijdelijk?

Zaterdagochtend bleef volgens verwachting vrij nutteloos maar de middag werd met Do benut om in de Megastores de Aldiwagen vol te laden met diepvriesschnitzels, katjang pedis, gerookte paling en wc-eend. Met moeite heb ik de klopboor a € 44,95 weten te weerstaan. Zaterdagavond de nieuwjaarsborrel in Amsterdam, zie vorige postings, waarna we rond 02.00 pas weer in DH aankwamen met de stoptrein via Haarlem.

Vandaag de wijnleveranties bijna afgerond: Fred kwam zijn doosjes 1999, 2001, rosé en rosé brut even ophalen. Dat geeft weer wat ruimte in de kelder.

Tenslotte, in de categorie zondagavond gefreubel, een klein zelfportretje met mijn nieuwe flitser geschoten. In kleur is deze foto niet echt goed, zwart-wit geeft de foto net wat meer glans, vind ik.

Morgen helaas niet de tweewekelijkse part-timers maandag, maar gewoon lekker aan die Arbeit, het wordt weer een druk weekje. Bedrijfshockey begint weer, Gorlee komt eten, wat deadlines op het werk, wat nieuwe plannen en donderdag op het Plein een kleine reunie van voormalig Dutchtone en Orange collegas. Eventueel wordt de week nog afgesloten met een ritje Sauerland met skis? 's Even de weersberichten bekijken.

Nu nog een TV3 docu kijken over Colombia, voor zo: "welterusten en morgen gezond weer op"

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ga je scheren man!

dieter zei

eens

test