maandag, april 03, 2006

paradigm shift

Een vrij drukke website op het moment, Orange heeft een groot aantal promoties lopen en, in tegenstelling tot 'vroeger', vind je deze aanbiedingen nu directer en aanweziger terug in onze above-the-line communicatie, waaronder op onze homepage. Ik denk dat het goed is, de mobiele telecom is extreem actie-gedreven en communicatie op toestellen, diensten en promoties is noodzakelijk. En past bovendien bij onze rol als challenger, we zijn tenslotte niet de grootste in de markt, maar hebben wel het mooiste merk.

Wie klein is moet slim zijn, zo ook vandaag op het hockeyveld waar we de gecombineerde Ministeries van, daar komt 'ie, "Volksgezondheid Welzijn en Sport, Algemene Zaken en Sociale Zaken en Werkgelegenheid" eenvoudig verslagen hebben. Al blijft er natuurlijk niets leuker dan winnen van onze roze ('magenta') Deutsche concollega's. Dat kom wel weer.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

alle advertising via Internet?!

dieter zei

mmm, beetje te selectief

test